Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež DéDéčko
Kde nás najdete
Dolní Dvořiště 171, Dolní Dvořiště 38272
Provozní doba
Pondělí 12:00 – 17:00
Úterý 12:00 – 17:00
Středa 12:00 – 17:00
Čtvrtek 12:00 – 17:00
Pátek 12:00 – 16:00
V době školních prázdnin služba otevřena: pondělí až pátek od 10:00 do 15:00 hod.
Dolní Dvořiště 171, 382 72 Dolní Dvořiště
Pro koho je služba určena
Rodina, děti, mládež
Rodina, děti, mládež
Kontaktní údaje
Telefon
739 383 480
734 435 181
Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež DéDéčko
Typ služby
Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež
Poskytovatel
Charita Český Krumlov
Kraj
Jihočeský kraj
Způsob poskytování
ambulantní
Vedoucí služby
Kateřina Křivohlávková
Registrační číslo služby
1446562
Poslání a cíle
Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež
Posláním NZDM je usilovat o sociální začlenění a pozitivní změnu v životním způsobu dětí a mládeže, které se ocitly v nepříznivé sociální situaci, poskytovat informace, odbornou pomoc, podporu, a předcházet tak jejich sociálnímu vyloučení.
Zásady
Zásady
Pracovníci NZDM DéDéčko se při své práci řídí ZÁSADAMI NÍZKOPRAHOVOSTI:
- Dostupnost – realizujeme službu tak, aby svým charakterem a umístěním byla blízká přirozenému prostředí a maximálně dostupná pro určenou cílovou skupinu uživatelů. Uživatelé mohou do zařízení kdykoliv během otevírací doby přijít i odejít, podívat se anebo si vyzkoušet „naší službu“.
- Dodržování práv - respektujeme a chráníme práva uživatelů NZDM DéDéčko.
- Podpora - podporujeme uživatele v rozvoji jeho schopností a dovedností, v oblasti mezilidských vztahů, v žádoucích a přínosných sociálních kontaktech uživatele, podporujemevyužívání dalších veřejných služeb, které mohou přispět k řešení jeho situace. Poskytneme psychickou podporu uživateli při zvládání jeho problémů.
- Odbornost - pracovní tým nízkoprahového zařízení je složen z odborníků, kteří mají pro svoji profesi příslušné vzdělání.
- Dobrovolnost - uživatelé se mohou svobodně rozhodnout, zda se do nabízených aktivit zapojí.
- Rovnost - poskytujeme služby cílové skupině bez rozdílu pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině, majetku, rodu nebo jiného postavení.
- Individuální přístup - přistupujeme ke každému uživateli služby jako k jedinečné bytosti, která má své potřeby, zájmy, názory, atd. Objektivně přistupujeme k uživatelům služby, nepovažujeme nikoho z uživatelů za důležitějšího nebo méně důležitého. Všichni uživatelé si jsou rovni. Uplatňujeme opatření směřující k ochraně uživatele před vznikem závislosti na poskytované službě.
- Respekt – pracovníci respektují uživatele a naopak
- Bezplatnost - zásada bezplatnosti zajišťuje uživatelům vstup do zařízení bez nutnosti platit za poskytované služby. S uživateli je uzavírána ústní smlouva o poskytnutí sociální služby dle § 91 zákona 108/2006 Sb.
- Důvěrnost - Princip mlčenlivosti– pracovníci jsou povinni dodržovat mlčenlivost dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Cílové skupiny
Činnosti